Nacházíte se zde: Úvod Aktuality Pivo, zbraně i tvarůžky. Podnikatelé meziválečného Československa ve víru konjunktur a krizí
 

Pivo, zbraně i tvarůžky. Podnikatelé meziválečného Československa ve víru konjunktur a krizí

Pivo, zbraně i tvarůžky. Podnikatelé meziválečného Československa ve víru konjunktur a krizí je nová kniha o hospodářském, sociálním i kulturním prostředí meziválečného Československa, kterou spolu s Barborou Štolleovou editoval člen redakční rady časopisu Historická sociologie Drahomír Jančík.

V prosinci 2014 vyšla kniha o podnikatelích meziválečného období, která představuje předválečné kořeny českého podnikání nejen z pohledu byznysu, ale i péče o zaměstnance, mecenášství a charity. Kniha vypráví životní příběhy takřka dvou desítek osobností z řad prvorepublikového podnikového managementu, které vyjadřují širokou, ba nepřebernou pestrost podnikatelských aktivit na československém území. Nechybí známá jména jako Arnošt Rolný nebo Václav Klement.

Publikace Pivo zbraně i tvarůžky získala výroční cenu od sponzorské nadace T-Soft Eternity jako nejlepší projekt roku 2014. 

null
Akce dokumentů